tiistai 23. helmikuuta 2010

Fashion Paradiiiiiseeeeeeeeeee!!!


moips vaan kaikille! (:
aattelin alkaa vuoden 2010 kunniaksi kirjoittaa tämmöistä lifestyle- blogisarjaa, joka paneutuu mun elämään ja ennenkaikkea mun tyylin saloihin.

ekaksi voisin kertoa jotain itestäni, että tulee selväksi minkälaisesta tallaajasta on kyse!
eli, oon joonas, tämmönen aika tavallinen lähes 21wee miehenalku helsingistä(: mun perheeseen kuuluu mun lisäksi isäni, äitini ja isosiskoni- ja veljeni.

mun suuria intohimoja on mm. elektromusa, neonvärit(etenkin kengissä), indiekulttuuri, ihanat kahvilat ja noloa myöntää mut pakko se kai on, suklaa 8) oon hiljattain alottanu pilateksen ja aina sillointällöin mut löytää myös spinningsalista rehkimästä, kyseenalaisin tuloksin (syöppö kun oon8D)

tyyliltäni oon aika ainutlaatuinen- hillittyä repäsevyyttä ja omanlaisia yhdistelmiä. tyylissäni mua inspiroi mua ympäröivä maailma, joskus, jos on huono päivä saatan pukeutua kokonaan mustaan, iloisena päivänä oon aikamoinen väripommi:) mun tyyliin vaikuttaneita henkilöitä on mm. maja ivarsson, mahatma gandhi, koko the killers- niminen indiebändi sekä tietysti Lady GaGa, jota arvostan suuresti. harvoin näkee semmosta oman polun kulkijaa:) saattaa mut joskus löytää punkkarinakin, revityt farkut ja kaikki (itsemodatut, tietysti).

tähän blogisarjaan tuun kokoamaan mun ajatuksia maailmasta, muodista, elämän pyörteistä, hyvistä resepteistä (syöppö kun oon 8D), kahviloista, musiikista ja eri "alakulttuureista".

kuvia mun tyyleistä näkee galtsusta, vaikken täällä kovin usein käykkään :DDD, sekä lookbook.nu:sta, kuhan saan sinne kutsun. on mut kerran hel-looksiinkin kuvattu. se sivusto on muuten täynnä ihanan näköisiä ihmisiä ja tulvii omaperäisyyttä, joka on mulle tosi tärkeetä:)
kattellaan myöhemmin lisää!

ohessa päivän tyyli, tai täs tapauksessa, tyylit:)


pusut,
j

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti